התוצאה

 

  • חווית שירות , חוזרים ללקוח תוך דקות !

  • יותר לידים ויותר לקוחות, יותר פניות מהאתר ומהמובייל.

  • חזרה מהירה, כשהלקוחות חמים וזמינים, יותר שירות, יותר מכירה.

האתגר
  • מניעת נטישת לקוחות הגולשים באתר האינטרנט, במובייל או בדף הנחיתה.  

  • אם לא נשרת אותם הם יעברו לאתר של המתחרה.

  • לקוחות ללא סבלנות לצ'ט או צ'ט וירטואלי.  נמאס למלא פרטים ומי יודע מתי יחזרו אלינו...

  • כמה זמן לוקח מרגע שהלקוח השאיר פרטים באתר עד שחזרתם אליו?

  • בעידן של היום אנחנו רוצים מייד ועכשיו.

  • כפתור חכם באתר החברה, דף מובייל ודפי נחיתה (פשוט להוספה), הכפתור החכם מאפשר לגולש להזמין שיחה מנציג.

  • שירות SMART WEB Call Back  מבטיח שיחת ועידה בינכם לבין הלקוח ברגע שרק אחד מהנציגים שלכם יתפנה.

  • אנחנו כבר נדאג שהלקוח יופתע ויענה עם חיוך.

  • הלקוח לא יאמין כמה מהר חזרתם אליו, כבר כבשתם אותו!

הפתרון
האתגר
SMART
WEB CALL BACK

השירות מציע הטמעת כפתור חכם באתר החברה, דף מובייל ודפי נחיתה, הכפתור החכם מאפשר לגולש להזמין שיחה מנציג פנוי.

השירות מבטיח שיחת ועידה בין הנציג לבין הלקוח מרגע בקשת הלקוח ומייד כשמערכת מזהה נציג פנוי.

אנחנו כבר נדאג שהלקוח יופתע ויענה עם חיוך.

הלקוח לא יאמין כמה מהר חזרתם אליו, כבר כבשתם אותו!